• Коломийський ліцей №2
  • Про ліцей
    • Адміністрація ліцею
  • Прозорість та інформаційна відкритість ліцею
    • Статут Коломийського ліцею № 2
    • Ліцензування
    • Структура навчального року
    • Загальна інформація про кадрове забезпечення
    • Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником
    • Відомості про матеріально-технічне забезпечення
    • Соціально-психологічна служба
      • Порядок подання заяв про випадки булінгу в закладі освіти
      • Про булінг у шкільному середовищі та протидію булінгу в ліцеї
      • План заходів на запобігання булінгу в ліцеї
    • Результати моніторингу якості освіти
    • Правила поведінки учнів ліцею
    • Положення про забезпечення внутрішньої системи забезпечення якості освіти
    • Програма розвитку закладу
    • Звіт директора ліцею
    • Відомості про навчально-методичне та інформаційне забезпечення
    • Умови доступності закладу освіти для навчання
    • Навчання осіб з особливими освітніми потребами
  • Освітня діяльність
    • ЗНО ДПА 11 клас
    • ДПА 4, 9 клас
    • Дистанційне навчання
    • Початкова школа
      • Списки учнів 1-их класів 2022-2023 н.р.
      • Зарахування учнів до 1-х класів
  • Виховна робота
    • Статут учнівського самоврядування
    • 2021-2022 навчальний рік
      • Тиждень безпеки життєдіяльності
      • Смачний майстер-клас для учнів 3-Б класу.
      • Міжнародна акція «16 днів проти насильства»
      • День пам’яті жертв Голодомору
      • День Соборності України
      • День пам’яті героїв Крут
      • День пам’яті Героїв Небесної Сотні
      • Зустріч з практичним шкільним психологом.
      • Великодній онлайн-челендж.
  • Робота бібліотеки
  • Освітня програма, перелік освітніх компонентів
  • Наявність вакантних посад

Умови доступності закладу освіти для навчання

Головна Умови доступності закладу освіти для навчання

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

ЗАКОН УКРАЇНИ   «ПРО ОСВІТУ»

від 05.09.2017 року №2145-VІІІ  набрав чинності  з 28.09.2017 року Стаття 19. 

Освіта осіб з особливими освітніми потребами

  1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
  2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.
  3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
  4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.
  5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.
  6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.
  7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
  8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.

Стаття 20.  Інклюзивне навчання

  1. Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку.
  2. Заклади освіти зі спеціальними та інклюзивними групами і класами створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.
  3. Особи з порушеннями фізичного, психічного, інтелектуального розвитку і сенсорними порушеннями забезпечуються у закладах освіти допоміжними засобами для навчання.
  4. Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Психолого-педагогічні послуги – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Корекційно-розвиткові послуги (допомога) – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

  1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування утворюють інклюзивно-ресурсні центри з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

  1. Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти повинні відповідати вимогам доступності згідно з державними будівельними нормами і стандартами.
  2. Проектування, будівництво та реконструкція будівель, споруд, приміщень закладів освіти здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами

В Коломийському ліцеї №2 створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи а саме:

  • будівлі закладу, де перебувають вихованці, об’єднані зручними переходами;
  • східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат, спалень.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

Територія, будівлі, приміщення належно художньо-естетично оформлені.

Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.

 

 

 

Інформативно-правова базаФінансова звітність, інформація згідно статті 30 Закону “Про освіту”Публічні закупівлі